Returer och reklamationer
Vad gör jag om jag ångrar mitt köp?
Med vår Nöjd-kund-garanti har du 30 dagars öppet köp från det att du mottagit varan. Vid retur ska alltid ordernummer samt artikelnummer på varorna finnas specificerat med försändelsen. Om möjligt ombeds ni att returnera varorna tillsammans med bifogad följesedel och markera på denna vilka produkter som ni returnerar samt att det gäller ångerrätt. Vid nyttjande av ångerrätt så står köparen för frakten. Vi återbetalar era pengar inom 30 dagar om ni som konsument häver köpet. Önskar ni ny vara så lägger ni en ny beställning i vår webshop.
Hur gör jag om jag vill reklamera en vara?
Vi är väldigt måna om våra kunder och skulle det vara något fel på varan, vill vi hjälpa er så snart som är möjligt. Kontakta oss då via kontaktformuläret. Vi gör alltid vårt bästa för att så snabbt som möjligt åtgärda din reklamation, med ny vara eller återbetalning. Alla reklamationer måste godkännas av oss innan de skickas tillbaka. Eventuell återbetalning är dig tillhanda senast inom 30 dagar från mottagande av felaktig vara.
Jag har fått fel vara, hur gör jag?
Om du har fått fel vara ber vi dig kontakta oss omgående via kontaktformuläret. Vi skickar såklart rätt vara till dig om den finns kvar i lager. Skicka inte tillbaka den felaktiga varan förrän du har haft kontakta med vår kundtjänst. Vid retur ska alltid ordernummer samt artikelnummer på gällande vara/varor framgå tydligt i försändelsen. Vi står såklart för returkostnaden om du har fått fel vara levererad.